Jestem tutaj

piątek, 17 stycznia 2020

MYSTERY BOX by NEONAIL

Już dawno odeszłam od kupowania boxów, nie wiem czy pamiętacie jak bardzo uwielbiałam Joybox, beGlossy czy Shinybox. Ostatnio marka NeoNail wypuściła limitowane Mystery Box, cena 49zł zawartość ponad 80zł. 
Brzmiało tajemniczo dwa lakiery hybrydowe plus gadżet i niespodzianka. Jak to ja byłam ciekawa 'niespodzianki' ale nowe hybrydy też się przydadzą. Cierpię na niedobór hybryd a jakoś nigdy nie mogę się zdecydować na kolor.

 

Przeanalizujemy sobie czy to pudełko się w ogóle opłacało. 
W pudełku znalazłam lakiery hybrydowe z serii Mystic Nature w odcieniu oraz Seaside Forrest i Hazelnut Butter oba w pojemności 3ml. 



NeoNail również idzie w kierunku makijażu i stworzyli limitowaną edycję płynnych matowych pomadek Lips Shape Up ( do mnie trafił odcień 01 ) jest to piękny delikatny róż.


Producent obiecuje idealne krycie, mat a przy tym nawilżenie, pomadka zawiera kompleks Hialurlip - aktywny kompleks kwasu hialuronowego. 

Gadżetem okazało się lusterko które bardzo mi się podoba. Oraz przypinka i naklejki.


Przeliczając sobie pudełko teoretycznie mam wartości powyżej 80zł. 
Lakiery Mystic Nature mamy 34zł za 7,2ml a tutaj mamy 3ml więc liczymy 17zł a mamy dwa lakiery. Pomadka jest w cenie 24,90zł. Podobno gadżet / lusterko ma mieć wartość 25zł. Dla mnie ono nie jest tyle warte.
Razem wyszło jakoś 84zł i koszt pudełka zwrócił. 
Obecnie widzę że pudełko jest w cienie 69zł plus koszty dostawy ( darmowa wysyłka od 150zł ).

Zamawiacie jeszcze pudełka czy już odeszliście od tego? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia