Jestem tutaj

piątek, 29 grudnia 2017

SHINYBOX WHERE THE MAGIC HAPPENS



FINALLY
w końcu dotarł do mnie pudełko z Shinybox "Where the magic happens", obawiałam się że nie przyjdzie do świąt a to ma być prezent świąteczny dla mnie (od mamy) Mamusia wie jak kocham kosmetyki więc postanowiła za moim pośrednictwem sprawić mi taki prezent. A jak to ja nie wytrzymałam do świąt i takie pierwsze wrażenie musiałam zrobić wcześniej.

Otrzymałam wersję XXL z racji że zamówiłam Listopadowe pudełko ale na koniec powiem Wam czy się różniła wersja XXL od standardowej

--> ShinyBox & DeeZee  Love Beauty Fashion

*zdjęcie pochodzi z FB shinybox

Efektima peeling - maska do dłoni



" Skuteczny i błyskawiczny peeling do rąk. Doskonale złuszcza obumarłe warstwy rogowe naskórka oraz poprawia mikrokrążenie krwi. Innowacyjny preparat stworzony na bazie wyciągu z aceroli - najbogatsze źródło witaminy C. Rozjaśnia przebarwienia oraz sprawia, że nawet bardzo przesuszone i zniszczone dłonie stają się miękkie i aksamitnie gładkie. "



Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona Dermacos Anti-redness 


" Misja Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona to wytwarzanie wysokiej jakości wyrobów kosmetycznych spełniających wymagania użytkowe i estetyczne przy zastosowaniu technologii bezpiecznej dla środowiska. Podstawą wszystkich produktów Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona to naturalne składniki aktywne standaryzowane eksytrakty o wysokim stopniu czystości ekologicznej - w optymalnych stężeniach dla zapewnienia skutecznośći i bezpieczeństwa stosowania.



The Secret Soap Hand Cream 


" Idealny na zimę, torebkowy krem z masłem shea o zapachu pomarańczy do skóry suchej i podrażnionej. Łatwo przenika w szorstki naskórek, odżywiając go. "


Moje ręce potrzebują dużą ilość kremu ale bądźmy szczerzy rzadko je używa, zapach średni ale może tym razem będę używać



Orphica Touch hand cream




Kueshi Budy Scrub strawberry


" Peeling usuwa martwe komórki skóry i stymuluje proces odnowy komórkowej. Chroni naturalną strukturę skóry. Dzięki swej formule wzbogacony naturalnymi ekstraktami pozostawia skórę gładką i miękką. "


Barnangen  Glacier Breeze Shower & Bath Gel


" Lekki niczym chmurka piana pielęgnującego żelu pod prysznic delikatnie i skutecznie czyści normalną i suchą skórę oraz delikatnie ją pielęgnuje. Pomaga utrzymać jej naturalne nawilżenie i sprawia, że staje się ona aksamitnie gładka. "



Barnangen Caring Body Lotion



" Zainspiruj się szwedzką naturą i tradycją. Założona w 1868 roku marka Barnangen znana jest ze swojego kultowego mydła w kostce. Jego receptura stała się inspiracją do stworzenia formuły Cold Cream, aby zapewnić Twojej skórze ochronę, dzięki której poczujesz się po prostu dobrze. Odkryj balsam do ciała, który łagodzi wrażliwą skórę dla długotrwałej aksamitnej miękkości. "


Foods by Ann Pocket Energy Bar kokos & banan


" Idealne dla tych, którzy żyją aktywnie i potrzebują szybkiego, a jednocześnie zdrowego i pysznego źródła energii. Odpowiednio dobrane składniki nie tylko zaspokoją głód i pobudzą do działania, ale także pozytywnie wpłyną na funkcjonowanie całego organizmu. "


Możecie się zdziwić ale z czystej ciekawości chciałam spróbować batonów od Ani Lewandowskiej no i w końcu mam okazję. Powiem jedno bardzo dobry


Rabaty





Podsumowując Grudniowe pudełko w wersji XXL od zwykłej wersji różni się 2 produktami.
W zeszłym roku pudełko nazwali "All I want for Christmas" i znajdowało się w nim 8 produktów plus standardowo kody rabatowe, między innymi lakier do paznokci Constance Carroll Vinyl, tea-lightów, odżywka Prosalon słynne Mieszadełko które nagminnie można było zobaczyć w necie jak dziewczyny sprzedają za dziwne kwoty.

W porównaniu do zeszłego roku pudełko wypadło zdecydowanie lepiej ale ogólni box średni


Hmm i w tym roku kończę z Shinybox, dla mnie one wszystkie nie są jakieś łał żebym je chciała otrzymywać co miesiąc. Raczej chciałam skończyć, styczniowy box jeszcze do mnie przyjdzie z racji że przez święta zapomniałam anulować subskrypcji.

Jak Wam przypadła zawartość? :) Również zamówiłyście pudełko? :) 

4 komentarze:

  1. Z tego pudełka w oko mi wpadły jedynie produkty Barnangen.
    Tego pudełka nie zamawiałam, bo mam obecnie dwa inne, o nich przeczytasz u mnie. Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa w ogóle jest cała marka Barnangen :)
      Zajrzę do Ciebie na pewno :)

      Usuń
  2. Peeling, żel i balsam, najbardziej ciekawe kosmetyki z tego pudełka :)) Ja na razie odpuściłam pudełka, ale może w tym roku się skuszę....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w nowym roku będą lepsze :) Niestety się wkopałam i jeszcze styczniowe pudełko mi przyjdzie.

      Usuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia