Jestem tutaj

poniedziałek, 15 maja 2017

Promocja Rossmann + HEBE

Część Kochani :) 

Od razu uprzedzam specjalnie wstawiam ten post tak późno bo chciałam aby emocje po promocji opadły, chciałam też aby nie zaginął w gąszczu reszty postów o promocji w Rossmannie :)
Eh no dobra skusiłam się na promocję w Rossmannie ale na swoje usprawiedliwienie mam to że część zamówiłam ze strony a gdy odbierałam sprawdziłam każdy kosmetyk. Pominę fakt że na swoje zamówienie do odbioru czekałam dokładnie 24h a jednak nie tego się spodziewałam. Postanowiłam sprawić sobie małą przyjemności a przy okazji uzupełni zapasy lub przetestować "nowości"
Również w HEBE pojawiła się promocja 1+1 więc to taki post łączony

Po tym co zobaczyłam jak baby (tak baby) zachowują się w Rossmannie doszłam do wniosku że obojętnie czego by mi brakowała nie skusze się na promocje, wstyd mi było nawet wejść do Rossmanna. Nie będę się o tym rozpisywać ponieważ postało dużo wpisów na ten temat a patrząc jak niektórzy reagują to szkoda słów.  

Duża część to produkty do brwi - czas okiełznać brwi i właśnie od nich zacznę

(Rossmann - 55%) Lovely maskara do brwi - promocja 4,74zł ( bez 9,29zł )
Mimo że za taką cenę to i tak uważam że to nie wypał patrząc na to jaki daje kolor 



(Rossmann - 55%) Maybelline kredka do brwi - promocja 14,68zł ( bez 28,79zł )
Chodziłam chodziłam wokół tej kredki i w końcu się na nią skusiłam




(HEBE 1+1) Essence zestaw do stylizacji brwi - promocja zł ( bez 11,99zł )
Najbardziej chyba chciałam szablony z tego zestawu ale i cienie na pewno wykorzystam
 n,nn

W opakowaniu były 3 szablony


(HEBE 1+1) Essence kredka do brwi 04 - promocja 4zł ( bez 7,99zł/szt )
2 akurat dla mojej szwagierki a jedna dla mnie.




(HEBE 1+1) Essence żel do brwi - promocja 0,01zł ( bez 11,99zł )
Żel wszedł mi w promocje z zestawem do brwi :D Wpierw chciałam koloryzujący żel a potem jednak doszłam do wniosku że bezbarwny lepiej mi się sprawdzi bo i do rzęs się przy okazji nada

 
(Rossmann - 55%) Lovely Fix & Matte wthite Chocolate Rice powder - promocja 10,80zł ( bez 23,69zł )
Mój puder matujący się skończył a już potrzebowałam jednak czegoś na wykończenie makijażu. A tego cudaka zobaczyłam u jednej z dziewczyn na DressCloud.pl i zachciałam mieć 



(HEBE 1+1)  Max Factor Lasting Performance 101 IVORY BEIGE - promocja 25zł ( bez 49,99zł/szt)
Tak jak w przypadku pomadki z Ingrid podkład kupiłam na spółkę z kumpelą.



(HEBE 1+1) Essence camouflage full coverage concealer 05 IVORY - promocja 11,99zł ( bez 11,99zł/szt)
Byłam strasznie go ciekawa dlatego się pokusiłam na niego




(Rossmann - 55%) Rimmel volume shake maskara - promocja 18zł ( bez 39,99zł )
Nowy przynajmniej w PL tusz od Rimmel, zaciekawił mnie przez to 'shake' :D Ciekawie się zapowiada. Na pewno trzeba mu dać trochę przyschnąć aby dawał lepsze efekty




(Rossmann - 55%) Wibo DEEP Black eyeliner  - promocja 4,05zł ( bez 8,99zł )
Potrzebowałam jakiś eyeliner ale ten wpadł do koszyka bo wpadł nic nadzwyczajnego.



(HEBE 1+1) Essence cienie do powiek 0 i 0 - promocja 8zł/2szt ( bez 7,99zł/szt )
Uzupełniam paletkę cieni stworzoną przeze mnie 






 
(HEBE 1+1) Essence SHINE SHINE SHINE wet look lipgloss 13 red carpet startet  - promocja 9,99zł ( bez 9,99zł/1szt )
Kupiłam go specjalnie dla mamy ona uwielbia czerwone pomadki  




(HEBE 1+1) Ingrid płynna matowa pomadka do ust nr  - promocja 6,50zł ( bez 12,99zł/szt)
To już w ogóle był nie planowany zakup. Jeden swatch na ręku i wiedziałam że pomadka musi być moja. Ogólnie mam jakąś fazę na matowe pomadki. Kupiłam ją pól na pół z kumpelą więc zapłaciłam za nią grosze



Skusiłyście się na coś? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia