Jestem tutaj

wtorek, 21 marca 2017

Dni VIP Sephora || DAYS VIP SEPHORA

Nie wiem jak Wy ale ostatnio bardziej ciesze się na DNI VIP W SEPHORA lub 20% W DOUGLAS niż 49% W ROSSMANN (które podobno ma być pod koniec kwietnia)
Dla tego gdy ostatnio przez 9dni trwały DNI VIP w Sephor'ze nie mogłam się powstrzymać i poczyniłam skromne (dobra dobra duże) zakupy.


Tym razem większość to pielęgnacja a w szczególności maseczki. Nie wiem czemu ale byłam ich bardzo ciekawa więc zamówiłam parę.
Maseczek do twarzy zamówiłam 4

Zielona Herbata 

Lotos

Algi 


I do zmieszania charcoal



Zastanawiałam się nad jakimiś pod oczy ale moje z Pudermy sprawują się mega dobrze a 30szt starcza mi na mega dużo więc z Sephory kiedyś tam zamówię.

Nie wiem kto wpadł na pomysł maseczek na usta?! Przecież to dziwne ale chyba to mnie skusiło do nich. W końcu kto blogerowi zabroni :D

Maseczka na usta masło shea


Tyle się mówi o plastrach na nos z węglem aktywnym a bardziej jestem jakoś przekonana do taki z Perfumerii niż masmarketowych więc i te trafiły do koszyczka

Plastry na nos


Wokół maseczek (rękawiczek raczej) na dłonie chodziłam już jakiś czas przez stan swoich dłoni ale jakoś nigdy nie mogłam się zebrać do ich zakupu i nadszedł w końcu ten czas że mam i będę testować

Maska do rąk argan

Maska do rąk  aloes 


Skarpetki złuszczające zrobiły duże bum jeśli chodzi o pielęgnację i tak kupuję różnych firm na porównanie i żeby znaleźć różnice a może każda działa tak samo dobrze lub słabo. Więc i z lepszej półki 'musiałam' przetestować.
O maskach na stopy będzie osobny post :) Już zebrałam te z niższej /wyższej półki a także z dermokosmetyków.

Maska do stóp migdał


Jestem jak najbardziej zadowolona z delikatnego żelu do demakijażu i tym razem postawiłam na super żel do demakijażu. Ciekawi mnie między nimi różnica jaka jest


Nowość krem do demakijaż również trafiła do koszyczka


Uwielbiam mydła z Sephory i te okrągłe opakowani, zdecydowanie ładnie prezentują się w łazience. Tym razem kupiłam o zapachu Kwiatu wiśni


Nie wiem jak Wam ale mi strasznie przypadły do gustu żele z Sephory i kolejny wpadł w moje ręce.
Musujący żel do kąpieli i pod prysznic Jagoda


W końcu trafiłam w swój odcień bo krycie mi się spodobało.
Podkład korygujący 10h 14 jasny delikatny beż


Z myślą o wyjazdach do nowych walizek wrzuciłam do koszyka zestaw pojemników podróżnych


W skład takiego zestawu wchodzą






Skorzystaliście z DNI VIP? :) Co według Was jest godne uwagi z Sephory? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia