Jestem tutaj

poniedziałek, 3 października 2016

Co warto kupić - Super-Pharm Rossmann

Wiem że post miał się pojawić już parę dni temu ale po prostu padałam na twarz lecz w końcu go dokończyłam.
Jedna promocja goni drugą.
Naliczyłam obecnie dwie makijażowe promocje. Po prostu rozpusta aż nie wiadomo gdzie wydawać pieniądze.
Pierwotnie nie chciałam pisać o promocji  w Rossmannie kolejne -49% ponieważ gdzie spojrzycie aż huczy o tym w blogosferze. Ale gdy zobaczyłam że jeszcze Super-Pharm dołączyło to aż grzech było by nie wspomnieć. Nie co dzień się spotyka wysokie promocje w Rossmannie i Super-Pharm.
Od kiedy mam kontakt na co dzień z kosmetykami które mnie interesują stałam się bardziej wybredna i nie mam 'napadów chwili'. Zakupy kosmetyczne stały się bardziej przemyślane ponieważ mogę zobaczyć jak dany produkt się zachowuje podczas całego dnia.
Ogólnie to ten post nie jest jakiś wymyślny bardziej to lista na co ja się czaje niż produkty przetestowane i polecana. Nie jest też dużo tych produktów ponieważ sama zastanawiam się poważnie czy nie pójść bardziej w kosmetyki Perfumeryjne (perfumerie - Sephora Douglas, drogerie - Natura Hebe Rossmann Super-Pharm) Już nie chodzi o samo dobranie odpowiednich lecz trochę o ich zapakowanie chęć testowania desing właściwości ale to w inny poście.

Przegląd promocji:

Super - Pharm
22.09 - 2.10
50% taniej kosmetyki do makijażu


Rossmann 30.09 
49% taniej
30.09 - 05.10 szminki, błyszczyki, kredki do ust, lakiery i produkty do pielęgnacji paznokci
06.10 - 11.10 tusze do rzęs, cienie do powiek, kredki do oczu, eyelinery
12.10 - 17.10 podkłady, pudry, róże, bronzery, korektory do twarzy


Moje propozycje godne uwagi. Nie dzieliłam ich na sklepy a z racji że większość na pewno znacie nie będę się aż tak rozpisywać na ich temat.
W sumie ile mi rzeczy uda się upolować to jeszcze nie wiem ale Rimmel musi być mój na pewno!

Rimmel, Mignif'Eyes cień w kredce + eyeliner (cena regularna 37,59zł)
Cudowne fantastyczne :D Idealna pigmentacja


Limitowana edycja Essence blogger's beauty secrets. Pisałam o niej TUTAJ
Cztery paletki (25zł/szt) + 4 różne lakiery do paznokci (8zł/szt)


Essence MATT MATT  MATT błyszczyk (cena regularna 9,99zł)
Mam słabość do matu a w szczególności do Essence 

Wibo, Juicy Color Lipstick pomadka i balsam do ust 2w1 (cena regularna 11,69zł) 
Marzy mi się ten nowy kolor nude bo mam czerwoną a ona bardzo mi się podoba


Max Factor False Lash Effect (cena regularna 54,99zł)
Czas na własnej skórze a raczej rzęsach przekonać się czy to jest odpowiednik fantastycznie prezentującej się Cover Girl

Essence get BIG! lashes volume curl tusz do rzęs pogrubiający i podkręcający (cena regularna 9,99zł)



Essence maskara forbidden volume rebel (cena regularna 19,99zł)
Nowe tusze z Essence mają coś w sobie coś co sprawiają że chce je mieć


Essence paletka korektorów …all i need (cena regularna 15,49zł)
Brakuje mi zawsze w paletkach korektorów żółtego i różowego odcienia - ta takie ma



Maybelline Affinitone korektor

Max Factor, Colour Corrector CC Stick, korektor w sztyfcie Yellow (cena regularna 53,49zł)
Jednak już potrzebuje mocnego krycia pod oczami 


Maybelline Dream Velvet (cena regularna 29,99zł)
Konsystencja CUDO <3 

L'Oréal Paris True Match Foundation (cena regularna 49,99zł)
Na ręku prezentowałam go nie raz i zawsze spełniał oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientek (podobno tańszy zamiennik Clinique i MAC) czas to sprawdzić  

L'Oréal Paris True Match Highlight (cena regularna 49,99zł)
Mam ochotę na tego przyjemniaczka 


L'Oréal Paris Sculpt paletka do konturowania (cena regularna 76,99zł)
Przyszedł czas nauczyć się konturowania


Wibo METALIC nail polish lakier do paznokci
*zdjęcie z FB wibo.pl


Jeśli będą wchodzić w promocję

Bielenda CC Magic Nails Power Extremem 10 w 1 (cena regularna 12,99zł)
Najlepsza odżywka EVER!


Bielenda, Make-Up Academie Fixer mist (cena regularna 11,99zł)
AA Beauty Primer 360 baza matująca + zmniejszanie porów (cena regularna  29,99zł)

Przyznajcie się na co się skusicie? :) Idziecie na żywioł pod czas promocji czy robicie listę? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia