Jestem tutaj

poniedziałek, 6 czerwca 2016

Make up #1

Trudno uwierzyć w złośliwość rzeczy martwych ale gdy zobaczyłam że na dysku zewnętrzym  nie ma zdjęć które zrobiłam przez ostatnie pół roku to idzie się wkurzyć. Nowy system, dysk zewnętrzny 'zjadł' mi zdjęcia czyli parę dobrych giga zdjęć filmów  poszło się bujać. Na razie wszystkie posty będę musiała pisać na bieżąco tak jak i robić zdjęcia do nich ale damy radę pierwsze wkurzenie już za mną.

Bardzo rzadko lub wręcz w ogóle nie pokazuje Wam ani strojów dnia ani makijaży. Nie mam jeszcze dobrego aparatu do robienia takich zdjęć chociaż już zaopatrzyłam się w nimi statyw co już jest dobrym początkiem.
Na Instagramie (na który Was zapraszam) jak i na Facebooku (na którego też Was zapraszam) pokazywałam że ostatnio do mnie dotarły sztuczne rzęsy z AliExpress. Jako laik w tym temacie nie chciałam kupować jakiś drogich rzęs i postawiłam na tanie i dużo.

Ostatnio udało mi się wyczarować make up z którego byłam bardzo zadowolona. Jedynym minusem jeszcze w tym wszystkim to moje brwi 

Rzęsiska

 Usta

Kosmetyki które użyłam  

Na twarz nałożyłam
DELIA cosmetics CC correction cream krem korygujący
Essence Beach cruisers  bronzer
Miss Sporty SoMATTE instant matte finish 001 universal.
 
Na powieki nałożyłam

Makeup Revolution z paletki Waht you wainting for? - trzeci od lewej środkowy rząd (Take chance)
Smart Girls Get More eyeliner smart line


Rzęsy
Rimmel Volume Colourist 001 black
Benefit they're Real!
Sztuczne rzęsy

Usta
Wibo Million Dollar Lips 01

Wiem że daleko było od ideału ale chcecie częściej takie makijażowe posty? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia