Jestem tutaj

poniedziałek, 30 maja 2016

Maybelline FIT ME!

Jak wiecie już od jakieś czasu czaiłam się na podkład w sztyfcie od Maybelline, ostatnio nadała się ku temu okazja - w Rossmannie cenie na do widzenia 9,99zł
Maybelline FIT ME! anti-shine stick


Od producenta:
Pokochasz za
Podkład w sztyfcie o podwójnym działaniu i łatwej aplikacji Podkład o kremowej formule dla idealnego rozprowadzenia. Wkład pudrujący dla matowego wykończenia.
Dla najlepszych efektów
Rozprowadź produkt w łatwy sposób bezpośrednio sztyftem od środka twarzy na zewnątrz. Opuszkami palców rozetrzyj podkład a następnie delikatnie wklep. Uzyskasz świeży i świetlisty efekt.


Przyznaje totalnie nie wiedziałam jak mam podejść do niego, po znalezieniu na Youtube 'instrukcji obsługi' już wiedziałam jak mam się za niego zabrać

kj


Dobrze się nakłada (rozsmarowuje) używam do tego palców. Nie tworzy efektu maski. Nie spłynął mi gdy wyszłam i zaczęło padać. Minusem jest to że jednak nie wytrzymuje całego dnia. Góra pół dnia, później schodzi a na koniec jest go naprawdę nie wiele na twarzy.
Jak wspominałam że kupiłam go w "cenie na dowiedzenia" więc nie wiem czy zmieniają opakowanie czy wycofują. Błagam aby tylko go nie wycofywali tak dobrze nam się współpracuje.

Nie udało mi się niestety uchwycić to jak wygląda na twarzy ale JA totalnie zielona w sprawach podkładów go uwielbiam a przede wszystkim krzywdy sobie jeszcze nie zrobiłam nim.

Jestem jak najbardziej na TAK jeśli chodzi o ten produkt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia