Jestem tutaj

sobota, 22 sierpnia 2015

Kopertówka - aktualizacja

Tak jak już na FB Wam wspominałam zabrałam się za aktualizację zawartości swojej kopertówki :)
Wiadomo są rzeczy zmiennie np kolor szminki ale 'podstawa' za każdym razem jest ta sama. Zważywszy że to już trzeci ślub z rzędu

Kopertówka kupiona w Centro za 20zł
Jak widzicie kopertówka ma dwa paski, można też po prostu odpiąć oba paski.
Osobiście ja używam ten dłuższy chociaż minus jest taki że włosy się trochę w niego wkręcają


Zawartość
#dezodorant w chusteczkach Cleanic
#bibułki matujące Wibo
#lusterko
#pilnik z Sephory
#tusz Essence - akurat go używam
#inhalator

Rzeczy które teoretycznie też planuje upchnąć
Zależy od fryzury do kopertówki wkładam gumkę do włosów,
perfum który używam
i od pogody rajstopy na awaryjną sytuację

No i oczywiście pomadkę którą planuje użyć


Dla ciekawskich takie buty planuje założyć  - też z Centro za 20zł


Oraz buty awaryjne - baleriny z CCC za ok 50zł
Całuje
kruszynkaaa91 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia