Jestem tutaj

środa, 31 grudnia 2014

Sylwester + postanowienia

Kochani
Czegóż Wam życzyć w tą sylwestrową noc :)
Na pewno życzę Wam zabawy do białego rana albo i dłużej w końcu większość w Nowy Rok ma wolne xD
Spełnienia wszystkich marzeń 
Oraz postanowień noworoczny
No i w wytrwaniu w nich
Dziękuje Wam bardzo za kolejny wspólnie spędzony rok i do zobaczenia w następnym :) :)
Szczęśliwego Nowego 2015 Roku :* :*



A oto moje postanowienia noworoczne
1) na pierwszy miejscu nie mogło się znaleźć nic innego jak blog - chciałabym w tym nowym roku poświęcić Wam zdecydowanie więcej czasu niż było to dotychczas
2) w końcu zmotywowania się do regularnych biegów i ćwiczeń
3) przejść może nie na dietę lecz zacząć zdrowo się odżywiać
4) mniej nerwów więcej uśmiechów
5) zagłębić się bardziej w sztukę makijażu i paznokci :)

Całuje:*
kruszynkaaa91:* 
p.s. jestem już daleko ale myślami jestem z Wami :)
Mam nadzieje że bawicie się tak dobrze jak ja:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia