Jestem tutaj

środa, 29 października 2014

Shopping

Tak jak obiecam w końcu pokarze Wam moje zdobycze zakupowe :D  
Do 31.10 trwa promocja w SP na -40% na kosmetyki do makijażu

Rossmann
Wibo Glamour Sand nr 1 - cena 8,5ml za 7,99zł
Wibo Mixsand nr 4 - cena 8,5ml za 7,99zł
Wibo Posh Box nr 2 - cena 2x3ml za 9,79zł
Elite models Paris Edition Limitee, pędzel do powiek - cena 8,99zł
Eveline cosmetics Extra Soft krem-koncentrat do rąk i paznokci 3w1, 5% Urea - cena 100ml za 5,59zł(promocja)
Isana sól do kąpieli Granat & Imbir - cena 80g za 0,89zł

Super-Pharm
Essence Lash Princess volume mascara - cena 12ml za 8,39zł (promocja) cena regularna 13,99zł

Yves Rocher
Jardins du Monde żel pod prysznic, pomarańcza z Florydy - cena 200ml za zł
Do zakupu dostałam kosmetyczkę:)


Empik
Simon Beckett "Zapisane w kościach" - cena 9,99zł

Na takiej wysepce gdzie można dostać wszystko do robienia tipsów tam w końcu udało mi się kupić wzorniki:) Za dwa zapłaciłam 7,80zł

Inmedio:
Glamour nr i nr - cena 1szt za 5.99zł

Poczyniłam też już prezenty świąteczne (xD) stąd części zakupów Wam nie pokazałam
Udało Wam się zdobyć Glamour z dodatkiem?:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia