Jestem tutaj

poniedziałek, 29 września 2014

Zmalowany poniedziałek

Pewnie tylko ja mam dzisiaj takiego lenia:D Z racji lenia postanowiłam coś dzisiaj zmalować i to dosłownie:)
Może nie samo malowanie ale uwiecznienie tego 'dzieła' sprawiło mi największą trudność. Ale pomijając lekki nie ład i w pokoju a tym bardziej na włosach prezentuje Wam mój dzisiejszy makijaż:D
-> wiem że potrzebuje jeszcze dużooo praktyki ale od czegoś trzeba zacząć :)
Wykorzystane produkty:

~ Essence Beach Cruisers 01 Life is a beach bronzer
~ Essence pure skin anti-spot cover stick 02 sand korektor
~ Catrice Absolute Eye colour 370 Don't Lie, Lac! cień do powiek
~ Wibo Rock with me liquid eye pen
~ Wibo Dollslash ultravolume mascara
~
na ustach Wibo 12H Tint color stay nr 3

Mam nadzieje że o żadnym produkcie nie zapomniałam xD Jak się Wam podoba?:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)
p.s. dobre 3h się zastanawiałam nad publikacją tego postu xD

4 komentarze:

  1. Też wlasnie sie zastanawialm nad publikowaniem dzisiejszego makijazu bo robilam zdj starym aparatem i sa straszne ;O ale co tam , a makijaz w rzeczywistosci taki piekny. Praktyka czyni mistrza kochana :* Ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana :*
      Pokaż dzisiejszy makijaż :) Bardzo lubię zachwycać i Ci zazdrość że Tobie tak ślicznie wychodzi <3
      Dokładnie praktyka czyni mistrza a ja w końcu chce chociaż w połowie umieć tak malować jak Ty :) :)

      Usuń
  2. Każdy kiedyś zaczynał ;) Ja też jestem na początku swojej drogi makijażowej, niestety nie jestem odważna na tyle by dodać swoje zdjęcie w makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi sama się zastanawiałam czy dać post z makijażem i jak Wy na nie zareagujecie bo ja wiem że makijaż nie jest na dobrym poziomie ale też chce się czegoś nauczyć :)
      Zrób kiedyś taki jeden post z makijażem z chęciom popatrzę na makijaż w Twoim wykonaniu :)

      Usuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia