Jestem tutaj

poniedziałek, 28 lipca 2014

#32 Mobile mix

Post miał być wczoraj ale jak wiecie w niedziele nie siadałam do komputera. Trochę spóźniony ale jest :) Zapraszam na mobile mix :)
Poniedziałkowe śniadanko
jogurt naturalny, otręby owsiane i błonnik:)
Przerwa w pracy. To się nazywa uzależnienie od jogurtu naturalnego xD
Przesyłka od COCO COLLECTION :)
Przeszczęśliwa pozdrawiam z deszczowego Poznania
Strój dnia:
buty - deichmann
jeansy - bena
bluzka - sinsay
parasol - tesco(chyba)
No to pierwszy test Veet krem do depilacji pod prysznic za mną, następny dopiero po 72h.
Gdy przetestuje tak wiecie porządnie to na pewno napiszę recenzję o nim.
Jupiii dotarła Paczuszka od Makijaż okolicznościowy. Jak widać Rudzio prawię wyszedł z klatki
przez pręty aby dokładnie zobaczyć co ciekawego dostałam
Dziękuje paczuszka jest cudowna:* Mój pierwszy bronzer i na prawdę
pachnie kokosem Lakier śliczny Balsam pachnie cudownie
Taka mała rzecz na po prawdę nastroju
Niedzielne śniadanie - jogurt naturalny, błonnik
kuleczki czekoladowe
Przed ćwiczeniami - tak mi się nudziło że zabrałam się
za robienie pół brzuszków xD
Jak tam wyglądał Wasz tydzień? Piszcie z chęciom poczytam :)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia