Jestem tutaj

sobota, 7 czerwca 2014

Promocje + wishlist

Dzisiaj mam dla Was taki luźniejszy post:)
Na początek dwie promocje w Naturze 

-40% na odżywki do włosów 5.06-11.06

1 +1 gratis na WSZYSTKIE KOSMETYKI DO
MAKIJAŻU UST 12.06-18.06

Stworzyłam taką wishlist na czerwiec/lipiec:)
Ciekawe czy uda mi się całą zrealizować. 
Niektóre rzeczy marzą mi się już od dłuższego czasu:D
Jaki kolorem matt od GR polecacie?:)
Może polecacie jakiś 'zamiennik' z mojej listy?:)
Polecacie coś co nie znalazło się na mojej wishlist
a powinnam się zainteresować?:)

Droga do pracy to czas gdy robię listę zakupów
- rzeczy które potrzebuje bo mi się skończyły;)
Macie w planach coś kupić na kolejnych 
promocjach w Naturze?:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

10 komentarzy:

  1. oo to muszę się wybrać do Natury i zobaczyć co ciekawego mają w asortymencie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się czaje na tą drogą promocję w Naturze, chce powiększyć zapas pomadek i błyszczyków :D
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Taaak.! Dokupie sb szminki z kobo i essence M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobo? Jakie polecasz? :)

      Usuń
    2. W naturze Kobo jest jeden rodzaj szminek sa ekstra trwale nawilzaja ;) piekne kolory mam dwie i chce jeszcze koralowa i śliwke ;)

      Usuń
    3. Trwałe i nawilżające? To 12.06 robię wycieczkę do Natury po taką szminkę :D Może wpadnie mi jakiś brąz albo skuszę się wreszcie wyjść z brązów i kupić jakiś inny kolorek :D

      Usuń
  3. Ooooo w poniedziałek lece do natury!! Dzięki za informację! :D
    Zapraszam do mnie na www.marciki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, wpadnę na pewno :) Może też się przejdę po jakąś odżywkę ;)

      Usuń
  4. Ja chyba przejdę się do Natury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Na pewno 12 wpadnę do Natury kuszą mnie nowe pomadki :D

      Usuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia