Jestem tutaj

czwartek, 26 czerwca 2014

Pięć filmików

Z kawą przy boku zabieram się za pisanie:)
>>eee trzy godziny później i dziesięć razy wieszący się  komputer później nadal napisałam tylko jedno zdanie<<
Z pomocą przyszedł na FB a raczej boczny pasek z irytującymi reklamami ale to przykuło moją uwagę. Która z nas by czegoś takiego nie chciała:D Dobra teraz podchodzę do tego niż paręęę lat temu:D

Przy okazji tego filmiku dowiedziałam się wreszcie o co chodzi z autobusem i dla czego o nim tak głośno - w skrócie kampania ministerstwa. Jeśli o mnie chodzi to nie udana, gdyby nie opis i ostatnie sekundy filmiku kompletnie nie wiedziałabym o co chodzi. Osobiście we mnie ten autobusik wzbudzał współczucie.

Gdzieś po drodze trafiłam na to - przystojny Robert Downey Jr w nowym filmie:) 

Lubię "Vanity Fair" ale żeby tak maniakalnie przeglądać i nie przegapiać żadnego numeru to już nie, ten filmik przypadł mi do - to takie połączenie backstage sesji z krótkim wywiadem a raczej odpowiedziami na parę pytań przez młodych aktorów.


Co sądzicie o 'dresowy look'? Kiedyś wyjście na ulicę w dresie oznaczało - ciąże lub brak gustu.
Według mnie jeśli ktoś się czuje w dresie i nie jest on  wiecie taki wielki wielki to czemu, sama lubię w dresie mykać w szczególności do sklepu:D A oto 5 Sekretów Noszenia Dresów
Na koniec zapraszam na  moda.allegro:)


A na koniec końców Theo James oraz Chris Evans:D
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia