Jestem tutaj

sobota, 28 czerwca 2014

Czarny=kreatywna?

Już na samym wstępie chce Was przeprosić za taką ciszę na blogu ale ostatnie parę dni to było praca, praca jakieś zakupy(:D) i wracałam wykończona. Ogólnie wczoraj dopiero uświadomiłam sobie że zaczynają się wakacje xD xD Zaczęliście już wakacje? Jak tam maturka Wam poszła?:) Mocno zestresowani przed obrona magisterki/licencjata?:) 
Wpadłam na ten link przypadkiem oczywiście tu znów ukłon w str FB ;)
"Co mówi o Tobie ulubiony kolor Twojego manicure?" :) Ci którzy są ze mną dłużej wiedzą że kocham lakiery do paznokci <3<3 >>link<<
No więc właśnie co mówi o Was?:) Czarny - kreatywna:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia