Jestem tutaj

sobota, 24 maja 2014

Szaleństwo na promocjach połączone z BYCIEM FIT

Akcje promocyjne się zakończyły więc czas podliczyć zakupy:)
Jak już mówiłam chce połączyć zakupy na promocjach w Rossmanie i Naturze z byciem FIT /więcej na ten temat TUTAJ /

Pierwsza część zakupów którą Wam pokazałam wynosiła 53,63zł (54km/540brzuszków)
Druga część zakupów wynosiła 24,17zł czyli 25km zamienne na 250brzuszków
Co razem daje mi 77,80zł
czy 79km lub 790 brzuszków:)
Daje sobie na to czas: x  miesięcy (przez pracę nie jestem w stanie określić czasu)

Dużo tego, ale się cieszę z tego nawet mam MOTYWACJE DO BIEGANIA/ĆWICZEŃ:)
I to wszystko dzięki Wam :*

Ktoś się przyłącza do 'akcji'?:)
To nie jest nic obowiązkowego po prostu to dobra motywacja aby
 
Pozdrawiam i motywuje:)
zdeterminowana kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia