Jestem tutaj

czwartek, 27 lutego 2014

Super-Pharm, Rossmann, Pepco, Empik, Biedronka

Powinnam mieć zakaz wychodzenia z domu :)
Wyjście nawet na krótki spacer zawsze kończy się jakimiś zakupami
Biedronka
Mleczny star zbożowa kanapka zasmakowała mi ten baton :)
Cena 4szt za 1,45zł promocja
Pepco
Kocham długie kolczyki, w ogóle kocham kolczyki <3
skusiłam się tylko na kolczyki na przecenie za 1,99zł:)
Rossmann
Synergen antyperspirant  roll on
Cena 2,99zł promocja
Super-Pharm
Nivea aqua effect matujący krem nawilżający na dzień
Cena 10zł promocja
Lolita accessories naszyjnik
Cena 2 szt za 5zł promocja
Empik
Szczęściara ze mnie udało mi się trafić na przecenę kalendarza
który bardzo mi się podobał:)
Z 24,99zł na 5zł!:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

P.S. Jakby ktoś znalazł u siebie w Rossmannie 'Olejek pod prysznic Isana'
to dajcie proszę znać w komentarzu, poszukuje go a nigdzie nie mogę dostać :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia