Jestem tutaj

czwartek, 20 lutego 2014

Poniedziałkowo/wtorkowe małe zakupy

Wychodząc w poniedziałek na spacer nie pomyślałam że ogóle pójdę do sklep
i nie zabrałam mojej listy zakupowej. A we wtorek trafiłam tylko do biedronki:)
Macie tak czasem że czujecie się jakby Was walec rozjechał?

Tak właśnie wczoraj się czułam :(
Gorąca herbata i koc tak spędziłam poniedziałkowy dzień od popołudnia
To chyba pomogło bo obecnie czuje się znacznie ale to znacznie lepiej:)
Rossmann
trafiłam na przecenę patyczków do uszy
cena jednego opakowanie to było 59gr :)
i się skusiłam na dwa opakowania przydają się przy makijażu:)
Mam słabość do prażynek z Netto
te kosztują jakoś 2,40zł za 140g
Olejek do e-papierosa dla mamy:)
lodowa mięta 11zł
 Biedronka
załapałam się na promocję herbaty -20%
oczywiście zielona z ananasem i zwykła 1,59zł/szt:)
wypiłam chyba z 10 gorących herbat z cytryną w poniedziałek
jedną 'wzbogaciłam' o pączka z toffi :)
Pozdrawiam:)
jeszcze zakatarzona kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia