Jestem tutaj

środa, 25 grudnia 2013

Świąteczny TAG

I jak brzuchy pełne? I jak byliście grzeczni i znaleźliście wymarzone prezenty?:)
W tym roku byłam wyjątkowo grzeczna patrząc na to jak hojnie obdarował mnie Gwiazdor:) 
W czasie odpoczynku od świątecznego jedzenia wpadłam na Świąteczny TAG u Danieli
TAG spodobał mi się na tyle że i ja postanowiłam go dla Was zrobić:)
Ciesze się że akurat ten tag  jest moim pierwszym tag'iem na blogu :)
Zapraszam :)
 

1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
Przygotowania do świąt u mnie w domu zaczynają się jakoś na początku grudnia lecz sama zabieram się jakoś koło 15grudnia:)

2. Jak przystrojona i jaką będziesz mieć w tym roku choinkę?
Co ro ku mam sztuczną choinkę przystrojoną w łańcuchy bombki renifery i gwiazdorki na patyku a czubek choinki zdobi czapka Mikołaja --> pomysł mojej mamy:)

3. Jak wygląda Twój pokój w czasie okresu świątecznego?
Mój pokój nie jest jakoś bardzo przystrojony jest w nim parę aniołków, parę świątecznych serwetek oraz malutka choinką którą osobiście dekoruje

4.Co chciałabyś zobaczyć w tym roku pod swoją choinką?
W tym roku chciałam pod choinką zobaczyć wymarzony prezent mojej siostry - urządzenie dzięki czemu będzie mogła cofnąć czas żeby pewne(smutne) wydarzenie się nie wydarzyły, ale niestety takie urządzenia nie istnieją 

5. Jaki jest Twój ulubiony świąteczny film?
Na święta zawsze lubię oglądać "Epoko Lodowcowa: Mamucia Gwiazdka" "Pingwiny z Madagaskaru: Misja Świąteczna" i "Pada Shrek" te filmy animowane zawsze wprawiają mnie w świąteczny nastrój:)

6. Jakiej potrawy nie powinno zabraknąć na wigilijnym stole?
Barszczu i uszek do barszczu z kapusta i grzybami:)

7. Czy kupujesz rodzinie prezenty?
Tak zawsze się staram zrobić chociaż po mały upominku każdemu z domowników

8. Jak wygląda Twój dzień i twojej rodziny 24 grudnia?
Przyznam że trochę nerwowo ponieważ zawsze okazuje się że jest jeszcze mnóstwo rzeczy do zrobienia a czasu robi się coraz mnie

9. Ulubiony świąteczny kolor?
Święta  kojarzą mi się z kolorem czerwonym

10. Otwierasz prezenty rano czy w wigilię?
W wigilię, po kolacji wigilijnej wszyscy przechodzimy do salonu gdzie najmłodszy domownik rozdaje prezenty spod choinki, zawsze tym kimś jestem ja mam czas do przyszłej gwiazdki żeby wyszkolić królika aby to on za rok rozdawał prezenty:)

11. Ulubione świąteczne jedzenie?
 Barszcz z uszkami oraz kapusta z grzybami

12. Święta spędzasz w domu czy po za nim?
T różnie, wigilię zawsze spędzamy wspólnie rodzice siostra i ja w domu, za to w pierwsze i drugie święto to różnie bywa, czasem się pójdzie w gości a czasem goście wpadają do nas:)

Wszyscy którzy mają ochotę wziąć udział w TAG'u mogą się poczuć o tag'owani prze ze mnie:)
Wesołych Świąt:)
kruszynkaaa91 z rodziną:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia