Jestem tutaj

poniedziałek, 23 grudnia 2013

Pakowanie prezentów:)

Część kochani:)
Przygotowania idą pełną parą czy odpoczywacie sobie?:)
Mój dzień był bardzo pracowity:) Pakowałam prezenty a raczej próbowałam spakować ponieważ ciągle latałam do kuchni pomagać tacie, ale wreszcie prezenty spakowane:)
W moim wykonaniu zawsze prezenty spakowane są w papier i tak było tym razem tylko że teraz poszalałam i dodałam do nie który gotowe kokardki/rozetki a gdzie indziej dodałam suszone jabłko lub pomarańcze:)
Pod koniec postu czeka niespodzianka:) 
tak spakowali mi prezent w Douglasie:)
 Tak mniej więcej wyglądają spakowane prezenty:)

A teraz niespodzianka:)
krótki filmik:)

Wesołych świąt:)
życzy kruszynkaaa91 i Rudzisław:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia