Jestem tutaj

sobota, 21 grudnia 2013

Mix sklepów - prezenty i nie tylko

To już ostatni post z cyklu 'prezenty i nie tylko' to już w ogóle 4cz i chyba najbardziej pracochłonna :)
Tak jak poprzednie mogłam podpisać do jakiś sklepów tak tu naprawdę będzie mix sklepów:)
Yves Rocher
Mleczko do ciała malinapewnie gdyby nie świecznik nie pokusiła bym się po to mleczko
Cena  50ml za 6,90zł

A przy okazji odebrałam świecznik za 1gr.:)
Biedronka
Biosilk oczywiście dla siostry:)
Cena 3,50zł w promocji
Cena regularna 6,99zł


Feel Green cytrynowa z trawą cytrynową
bardzo mi smakuje ta herbata:) mają jeszcze ananasową i grapefruit :)
Cena 1,99zł
Sklep Kamil
(odkrycie zeszłego roku:))
Zestaw dla mamy
pudełko - 1,98zł
różowe 'perełki' - 1,18zł
czarno-szare - 0,78zł

skojarzyły mi się z takim marmurem:)
Zestaw dla siostry:)
pudełko - 1,98zł
czarne 'perełki' - 1,18zł

Sklep ma również sklep internetowy www.kamil.lodz.pl
wosk o zapachu różowego grapefruita :)
Cena 3zł
jest wielką fanką wszystkiego co smakuje pachnie jak GRAPEFRUIT :)
Dla mnie to był jakiś stragan z woskami a to się okazało że to sklep:)
Kwiaciarnia
dwie wstążeczki fioletowa i czerwona
Cena 5m za 1zł
świeczka pływająca w kształcie serduszka:)
Cena 1zł
idealnie pasuje do mojego świecznika:)
nie pamiętam czy to był z Brise czy innej firmy

Mam słabość do żelków a tym bardziej do kwaśnych
a te są wyjątkowo kwaśne :)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia