Jestem tutaj

sobota, 16 listopada 2013

Powrót :)

Przepraszam Was kochani że tak długo mnie nie było.
Lekkie zawirowania mam w życiu i tak próbuje po ogarniać wszystko, do tego wciągnęło mnie chociaż gorzej z przepisywaniem tego na komputer:)
Postaram się nadrobić całą moją nie obecność:)
Mogę się po chwalić że jak na osobę która zmuszała się do pisania wypracować na język polski 
i stworzenie minimum 250 słów to była męka, to obecnie zapisałam 2 i pół zeszytów :)
Każdy zeszyt ma 80kartek więc tym bardziej jestem z siebie dumna:)
Jak zawsze trzeba ponosić straty u mnie to 3 długopisy i 10 wkładów do długopisu:) 
 Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91 i Rudzisław:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia