Jestem tutaj

wtorek, 19 listopada 2013

Moje małe zakupowe szaleństwo:)

Przez czas który mnie nie było poczyniłam również małe zakupy
planowałam kupić tylko te najbardziej potrzebne rzeczy:)
Super-Pharm
Joanna Naturia peeling myjący z kawą, wygładzający
Czaiłam się długo na ten peeling ale zawsze nie mógł trafić do mojego koszyka
Zapach mi przypomina trochę te jogurty kawowe :)
Cena 100g za ok 4zł, ja zapłaciłam za niego 39 punktów


 Skład:
W Douglasie trafiłam na dwa produkty w Essence
WRESZCIE mam swój lakier od Essence:) Colour&Go nr.149 hello marshmaloow
Czaiłam się już od paru miesięcy na półkę z lakierami Essence,
ale zawsze jakoś żaden nie trafił do koszyka.
Cena  8ml za 6,99zł
Essence nail art express dry drops Co do tego produktu podchodziłam z rezerwą, pani w Douglasie powiedziała że jest skuteczny więc się skusiłam
Cena 8ml za 8,99zł
Użyłam go na razie dwa razy i to zawsze z lakierem Essence i muszę powiedzieć że działa, przyspiesza wysychanie lakieru
nie wiem jak działa z innymi markami, ale ma jeden duży minus jest tłusty, za każdym razem po użyciu i jak lakier wysechł musiałam iść ręce umyć bo dotykając czegokolwiek zostawiałam tłuste ślady.
Ale jeśli będzie tak dobrze współpracować z innymi markami to wybaczę mu tą tłustość :)
W prezencie do zakupów dostałam o to taką próbeczkę perfumu
W Rossmannie wpadło mi w oko takie pastylki odświeżające 
Pastylki odświeżające o smaku malinek i zielonej herbaty
Smaczne na pewno są:)
Cena 25g za 1,69zł
Tesco
Po 30min staniem koło półki wybór padł na tą szczoteczkę:)
Colgate Zig Zag Antibacterial
Według producenta: Hamuje gromadzenie się bakterii na włóknach szczoteczki aż do 90dni
Cena w promocji 3,50zł, regularna to ok 5zł
I na tym koniec:) widzicie dużo tego nie było:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia