Jestem tutaj

poniedziałek, 25 listopada 2013

Czas na Rossmann

I jak mogłam  przejść obojętnie obok Rossmanna kiedy zachęcał promocją :)
Poczyniłam małe zakupy ale za to spędziłam trochę czasu na ich wybieraniu:)
Powiększyłam swoją (i tak już dużąąą) kolekcje lakierów:) 
Czas się przyznać jestem lakieroholiczką :D
Oczywiście nie mogłam przejść obojętnie obok tak sławnego  
Wibo Wow effect efekt matowego piasku mój ma nr 2
Zakochałam się w tym lakierze :) Ubolewam nad tym że jest tak mało kolorów do wyboru 
Cena 8,5ml za 4,19zł
Drugim lakierem który wpadł do koszyka był Lovely Gloss like gel nr.206
Przed półką Lovely to dopiero spędziłam dużo czasu:)
Jeśli chodzi o te lakiery to wybór jest duży a ja się wahałam między tym a takim turkusem :)
Cena 8ml za 3,39zł
Moja kolekcja lakierów powiększyła się o jeszcze dwa lakiery za sprawą mojej przyjaciółki(dzięki N:*) 
która mnie obdarowała dwoma lakierami Golden Rose:)
Kurcze nie potrafiłam odmówić i nie przygarnąć ich :)
Golden Rose with protein nail lacquer nr 261 i nr 225
Cena 12ml za 4zł (cena pochodzi ze sklepu internetowego Golden Rose)

Chociaż promocja w Super-Pharm się skończyła to najnowszy numer Joy'a ma dla Nas niespodziankę :)

Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia