Jestem tutaj

wtorek, 29 października 2013

Halloween filmlist :)

Przepraszam że z takim późnieniem wstawiam ten post ale jak to jest na reklamie 'katar mnie spowalnia' ale postaram się nadrobić zaległości :) 
Halloween zbliża się już wielkimi krokami, a ja dopiero będę jakieś dynie ozdobne szukać :)
Ale wczoraj udało mi się wreszcie skomponować filmową listę na Halloween:)
Znajdują się tam 8 pozycji, wydaje mi się że odpowiedni klimat udało mi się zachować:) w szczególności cieszę się na pozycję 3 :)

Najlepiej zacząć od klasyki
1. Underworld przebudzenie
z Kate Beckinsale i Theo James
2. Blade mroczna trójca
z Wesley Snipes, Jessica Biel i Ryan Reynold
Film na który najbardziej czekam
3. Martwe zło
z Shiloh Fernandez i Jane Levi
Reszta:
4. No one lives
z Luke Evans i Laura Ramsey
5. Istnienie 
z Abigail Breslin i Peter Outerbridge
6. Stoker
z Nicole Kidman i Dermot Mulroney
7. Ksiądz
z Paul Bettany i Lily Colins
8. Noc oczyszczenia
z Ethan Hawke i Lena Headey
Może nie w tym klimacie i  widziałam ten film już sporo razy, ale mam słabość do niego no i lekka słabość  do aktora który tam gra Shiloh Fernandez :) więc może się skuszę jeszcze na ten film:)
Dziewczyna w czerwonej pelerynie 
z Shiloh Fernandez, Amanda Seyfried, Gary Oldman i Max Irons
Etap przebierania się mam za sobą ale czarne paznokcie to fajny akcent przy mrocznych filmach:)
Jakie Wy macie plany na Halloweenowy wieczór?:)
kruszynkaaa91:)

*wszystkie okładki  filmów pochodzą ze strony filmweb.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia