Jestem tutaj

poniedziałek, 9 września 2013

Nowe nabytki :D

Wybaczcie kochani że tak się ociągam z pisaniem postów, ale mam lekkie rewolucje i mało czasu na napisane, a już nie wspominam o tym że brakuje mi kompletnie miejsca na nagrywanie dla Was filmików. Ale to tak zawsze jest że się pisze 10postów a później jest przerwa, ale postaram się nadrobić wszystko:)
W ostatnim czasie nie poczyniłam zbytnio zakupów ale pokaże Wam co kupiłam:)
taki komplecik 10plastrów ze srebrem firmy Hygienic 24
gratis żel antybakteryjny za 3,99zł

żel antybakteryjny Labo 20ml
nie pachnie tak alkoholem jak ten z sephory
Typowa czarna opaska na włosy:) idealnie nadaje się w momencie robienia makijażu, czy do podtrzymania włosów w czasie biegania czy tak po prostu jako ozdoba do włosów:)
Świat spinek 3,90zł

A to taki mały prezencik który sobie sprawiłam :)
charms ze 'świata spinek' za 5zł:)


 Ja wiem to podobno jest nie zdrowe ale musiałam się skusić na nie:) cena mała tylko 99gr:)
Fitella musli z aloesem,
żurawiną i ananasem 



To też nie należy do zdrowych rzeczy ale skusiła mnie smak:)
Bardzo lubię zieloną herbatę a tu z połączeniem z mango jest dla mnie bardzo dobre:)

Za to ten baton jest grzechu wart :D 

P.S. poszukuje miejsca na nagranie dla Was filmików
więc możecie się spodziewać na moim kanale niedługo nowych filmów :)


Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia