Jestem tutaj

wtorek, 13 sierpnia 2013

Przygotowań do ślubu ciąg dalszy - shopping :D

Tak jak obiecałam oto rzeczy które zakupiłam wczoraj :) Oczywiście jest tam też pare rzeczy na które się skusiłam :D
Ale zacznijmy od tego po co teoretycznie pojechałam w



 Centro udało mi się kupić ładne czarne buty, obcas jakoś 9,5cm za 29,99zł :)
  oraz
czarną kopertówkę też za 29,99zł

 A o to rzeczy które kupiłam w drogerii Hebe:
Maska do włosów Kallos cosmetics keratin


Jest maska do włosów jest to moje już drugie opakowanie używamy jej z mamą i obie jesteśmy bardzo zadowolone:) Wygładza włosy sprawia że łatwiej się rozczesują a maska ma bardzo ładny zapach :) Nie zamienię tej maski na żadną inna :) Nie wiem czy zdjęcie oddaje jej wielkość to opakowanie ma aż 1000ml za jedynę 9,99zł!:D 
Gorąco polecam tą maskę wszystkim :)






Pianka do mycia twarzy fresh & young firmy Biały Jeleń

Płatki kosmetyczne Tami 2+1gratis za 5,99zł

















 Wśród zakupów nie mogło zabraknąć produktów do umilenia czasu pod prysznicem czy w wannie :]
 z Super -  Pharm:



 Żel pod prysznic Joanna Sweet Fantasy wanilia - zapach boski konsystencja też fajna :) Jest jeszcze czekoladowy i kokosy ale jakoś jak wąchałam te dwa to mnie aż odrzucało za to w wanilii się zakochałam :] Kupiłam to za jakieś 6zł




Kremowy żel pod prysznic Radox za 4,45zł w normalnej cenie a że ja mam kartę to zapłaciłam za niego jakoś 1,99zł :) zapach ładny imbir z wanilią chociaż sceptycznie podchodziłam do tego zapachu ale mnie urzekł:)






I w ostatnim sklepie zrobiłam najmniejszy zakup bo tylko tusz do rzęs a było to w Rossmanie
Eveline cosmetics volumix fiberlast mascara


Kupiłam ją za 12,99zł
 Producenci tej mascary obiecują nam ultrawydłużenie oraz podkręcenie rzęs ma silikonową szczoteczkę, zobaczymy czy spełni moje oczekiwania :) 
To jest wersja srebrna jeszcze jest złota ona bodajże pogrubiała ja wybrałam tą i jak ta mi się sprawdzi to skuszę się chyba na tą złotą wersje też :D


   A i jeszcze wracając zahaczyłam o tesco i tam kupiłam szampon do włosów bo moja zółta Luksja się kończy i potrzebowałam jakieś a ten mnie zapachem zachęcił. Ostatnio jakoś moje włosy źle znoszą 'firmowe' szampony typu Nivea, Garnier, itp więc poszukiwałam jakiegoś mniej znanego i trafiłam na niego cena nie była wygórowana bo zaledwie 6zł :)
firma All about Shine, world's garden shampoo Mango

W planach było nagranie filmiku z zakupami ale mój aparat ma dosyć dziwny mikrofon i mam dosyć dziwny głos ale zobaczę co da się zrobić i najwyżej na swoim kanale YT wrzucę Wam filmik :)

Pozdrawiam :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia