Jestem tutaj

środa, 28 sierpnia 2013

Lakierowa faza :D

Nie wiem jak to u Was ale jak widzę lakiery do paznokci to wpadam w szał i najchętniej chciałabym wszystkie kupić :D
I tak było tym razem wpadłam na sekundę do super-pharm i wyszłam 'tylko' 3 lakierami uwierzcie jak na mnie to bardzo mało:) 
MIYO mini drops nr. 70 mirage w promocji za 1.99zł

w promocji za 2.99zł DELIA COSMETICS coral prosilk nr.16,
drugi to był tej samej firmy ale nr.47(czerwień) i go sprezentowałam mamie
Przechodziłam również obok stoiska Golden Rose ale tu akurat udało mi się powstrzymać przed zakupem a ta tylko dla tego że przestałam kupować lakiery cień całą kolorówkę bez uprzedniego przeczytania opini na wizaz'u :) Zaciekawił mnie tam matowy lakier do paznokci ale to wpierw muszę wypytać kumpele jak u niej się ten lakier sprawdza zanim sama go kupię.
Ciekawym rozwiązaniem dla mnie też wydawało się  Golden Rose, Gel Look Top Coat (Lakier nawierzchniowy dający efekt żelowych paznokci) i to jest o tyle fajne że jest przezroczyste i nakłada się na obojętnie jaki lakier, chyba jak dobrze pamiętam to Wibo czy Lovely wypuściło na rynek też lakiery które dają efekt żelowych paznokci tylko że one maja kolor a ten z Golden Rose jest o tyle lepszy że na obojętnie jaki kolor można go nałożyć tylko właśnie też muszę poczytać opinie:) 
 A tu jeszcze taka mała książeczka którą udało mi się porwać ze stoiska Golden Rose, w tej książeczce są opisane wszystkie produkty które są dostępne na stoiskach GR więc pewnie nie raz będę do niej wracać :) 

Aktualizacja:
Od siostry dostałam dwa lakiery Delia cosmetics
coral prosilk 
nr.145



nr. 210















i 3 lakiery ze stoiska GR firmy Miss Selene  z okazji imienin :) one wydaje mi się że kosztują jakoś 3zł
nr. 181    nr.208     nr.223
Teraz to musiałabym wymyśleć miejsce do przechowywania lakierów, nowe nabytki już się nie mieszczą :pCzy Wy też wpadacie  w fazę na widok lakierów?:)
Pozdrawiam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia