Jestem tutaj

sobota, 3 sierpnia 2013

I znów przyszła kolejna fala upałów:( Pewnie jestem jedyna która od +30 stopni woli śnieg po kolana i -20 :p Przy śniegu jakoś z przyjemnością wychodzi mi się z domu na długie spacery :)
Ale i z cieplejszą temperaturą trzeba dać sobie radę
Tak wygląda moja kolacja czasami bywa też że i śniadanie :D

pomidory jogurt (najlepszy jest gęsty ale taki zwykły też jest dobry) i oczywiście sól i dużo pieprzu :)

A to tak na ochłodę w trakcie dnia zamiast zwykłej kawy:)  

zaparzona kawa banan cukier trochę mleka jogurt gęsty kostki lodu :)

Jak zauważyliście latem hurtowo u mniej idzie jogurt naturalny :) Stawiam na niego bo jest smaczny dobry  orzeźwiający :)

Pozdrawiam :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia