Jestem tutaj

czwartek, 17 października 2019

TARGI BEAUTY DAYS WARSZAWA '19





Jakiś czas zostałam zaproszona i miałam zaszczyt uczestniczyć w Beauty Days w Warszawie. Nie ukrywam przywiozłam ze sobą nowości do testowani ale jeszcze więcej wiedzy.  
Pojechanie drugi / trzeci ( ! ) raz do Warszawy i móc uczestniczyć w targach było coś niesamowitego.
Nie będę urywać dostaliśmy paczkę z nowościami w której były same ciekawe rzeczy, większość z tych marek miałam okazję poznać pierwszy raz.
Mam dla Was krótki przegląda co się działo i jakie marki spotkałam.



Tworzenie żeli wspólnie z Nutka było istną zabawą duża ilość śmiechu i własny żel.



Integracja musi być :) Spróbujcie nowych ciastek - osobiście przepadłam takie smaczne.

Siberica - nowości można znaleźć w Hebe



Oczywiście odbywały się również otwarte warsztaty makijażowe i nie tylko.



Wspólnie z marką Ingrid pobiliśmy rekord w malowaniu ust (!)  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia