Jestem tutaj

sobota, 10 marca 2018

TOP 5 LUTY || TOP 5 FEBRUARY





Za Nami już najkrótszy miesiąc w roku. Po raz kolejny nie wiem kiedy minął, chociaż w sumie tylko o 3 dni krótszy to dla mnie jakby go w ogóle nie było. Powiedzmy szczerze praca na etacie robi swoje.

Powiem Wam szczerze że ten miesiąc minął mi tak szybko że potrzebowałam chwile aby sobie przypomnieć chociażby jaki podkład nosiłam. Pamiętaj jedno - zdenkowałam aż 5 podkładów plus pozbyłam się kolejnych pięciu oddając szwagierce. Sorry ale po co mi podkład o 4 tony za ciemny(!)

Oczywiście odsyłam również na mój kanał na YouTube

Ale już nie przedłużając bo ten wstęp będzie za długi.
Od razu uprzedzam jeśli coś się pojawiło w poprzednich ulubieńcach a tym razem nie to nie oznacza że już nie lubimy się lecz chciałam Wam tm razem o pozostałych produktach

Tym razem zacznę od pielęgnacji.


Nie wiem u Was ale gdy chodzi o produkty do demakijażu to kończąc jedno zaczynam później zupełnie coś innego i obstawiam że tak ciągle będę robić. Gdy skończyły się moje płyny micelarne nadeszła kolej na coś innego co później okazało się że oczy tym nie zmyje ale co tam. . Mam na myśli tutaj tołpa dermo face strefa t. matujący płyn micelarny-tonik 2 w 1 do mycia twarzy. Pamiętacie miałam już płyn micelarny z tołpa i byłam nim oczarowana i ten też mnie nie rozczarował. Nie uczula, zmywa makijaż ma funkcję toniku czego chcieć więcej.
Dałabym mu minus za to że jednak do zmycia oczu trzeba używać kolejnego kosmetyku ale tak to nie mam żadnych zastrzeżeń.



Nie ma co się oszukiwać większość kosmetyków poznaje jednak 'przez' YouTube lub Insta i tak było z tym produktem. Do tego czasu nie wiedziałam że marka PIXI jest dostępna w Polskiej Sephora. Sami wiecie jak to jest zaledwie 1/4 marek w Amerykańskiej Sephora jest dostępna u Nas.
Nie kojarzę nawet na czyim Instasotries zobaczył PIXI Glow Tonic Exfoliating Toner Złuszczający tonik do twarzy. Obawiałam się jednak tego produktu z racji że mamy tutaj 5% kwasu glikolowego a nie do końca wiedziałam jak moja wrażliwa cera na niego zareaguje ale powiem że nasze pierwsze spotkanie było całkiem dobre. Tonik nie uczulił mnie a używam go codziennie więc coś to znaczy. Mamy tutaj delikatne złuszczenie, poprawę zmęczonej cery no i oczywiście przywrócenie odpowiedniego pH skóry.



Koreańska pielęgnacja jakoś nigdy nie była po drodze, wiem że jest ale jakoś nigdy nie miałam parcia żeby włączyć ją na stałe. Chociaż są kosmetyki które mnie kuszą, no właśnie kuszą i to bardzo. Tak mnie kusiła tak mnie kusiła że uległam i kupiła CAOLION Premium Hot&Cool Pore Pack Duo. Mamy tu dwie maseczki rozgrzewającą i chłodzącą. Jestem pełna podziwu żadna z maseczek mnie nie uczuliła a najbardziej przypadła mi do gustu chłodząca przez z ten fantastyczny zapach.



Wśród moich lutowych odkryć znalazło się coś do włosów. Już od jakiegoś czasu szukałam czego co ujarzmi moje włosy po prostowaniu, po fryzjerze włosy prostuje co dwa dni wiecie tak dla 'wzmocnienia' efektu. I znalazłam fantastyczny kosmetyk CHI silk infusion. Mamy taki efekt wygładzenia, ujarzmienia lecz bez obciążenia. Nie muszę Wam chyba mówić że trzeba uważać bo wylanie chociaż połowy butelki grozi efektem odwrotnym.



Próbowałam chociaż jeden miesiąc odejść od pomadki Marc Jacobs, uwielbiam ją tak bardzo że nie chce nosić nic innego na ustach a przecież tyle rzeczy czeka na przetesowanie. Na pierwszy lutowy ogień poszedł Clinique Pop Lip Colour and Primer 14 PLUM POP i tak już została przez cały miesiąc. Jest to pomadka z bazą, na moich utach dosyć długo się utrzymuje przy tym nie wysuszając ich a to najważniejsze. Kolor przyznajcie też jest całkiem całkiem.




Jak tam prezentują się Wasi ulubieńcy? :)

5 komentarzy:

  1. Tołpa ma bardzo fajne kosmetyki. miałam okazję używać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Laal :* dzięki za filmik. Mam nadzieje ze to malutki kroczek ku temu aby powstawalo na twoim kanale wiecej takich filmikow. Jest super :) Ja uzywam korektor w plynie z Rimmel .:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaje film powstał z myślą o Tobie, wiem że to nie jest do końca to co chciałaś ale już jakiś początek :) Które koektora z Rimmela używasz? :)

      Usuń
    2. Jak miło. :) Trzymam kciuki za kolejne filmiki. Rimmel Wake me up 020 True Ivory.

      Usuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia