Jestem tutaj

poniedziałek, 2 października 2017

Nowa Torebka z MOHITO || NEW HANDBAG BY MOHITO FASHION



Jak wiecie od jakiegoś czasu szukałam dobrej solidnej torebki i sztywnej. Tak ostatnio wzięło mnie na sztywne torebki które nie będą się gnieść. Przeszłam paręnaście sklepów miedzy innymi Pull and Bear, Mango, Mohito, Van Graaf nawet Zalando. Jedyna torebka która bardzo mi się podobało to Michael Kors  JET SET TRAVEL w modnym kolorem NAVY lecz na razie doszłam do wniosku że poszukam czegoś z niższej półki.Chociaż jak można się domyślić biorąc wszystkiego moje torebki to już na pewno Kors był by u mnie.

W końcu mój wybór trafił na torebkę z najnowszej kolekcji Mohito
Torebka od razu wpadła mi w oko, spełniała również moje wymagania - przede wszystkim była sztywna.




Chociaż jestem przyzwyczajona do kieszonki z tył torebki to ta posiada z przodu taką większą do której zmieści mi się wszystko co chce łącznie z telefonem czy nawet tablet.




Torebka posiada zamek od początku do końca torebki. Wszystkie na klips odpadały obojętnie jakie piękne były


Już nie robią niestety torebek gdzie znajdziemy dwie osobne przegródki lecz jedną dużą.



Łącznie mam w środku trzy kieszonki w tym jedna na zamek



Torebka posiada pasek na razie z ozdobną klamrą jak i wytrzymałe uchwyty. Cała torebka jest utrzymana z czarno złotych elementach.
jh

Uwielbiam ją i pasuje do wielu stylizacji. Torebka pasuje do jeansów jak i do eleganckiego stroju.




Jak się Wam podoba? :) 

6 komentarzy:

  1. Ładniusia ! Nigdy nie miałam torebki z MOHITO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :* Również nie miałam wcześniej torebki z Mohito lecz teraz postawiłam na jakoś wykonania. Jedna a porządna :)

      Usuń
  2. Ladna :) nie zawsze z górnej półki znaczy lepsza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Masz racje ale chociaż ta jest porządnie wykonana ;)

      Usuń
  3. Wygląda na bardzo solidną. Będzie pasować do wielu stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie jest bardzo solidna zobaczymy jak będzie dalej.

      Usuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia