Jestem tutaj

poniedziałek, 18 września 2017

Serduszko od Anii Kruk || HEART OF ANN KRUK


Dzisiaj nie lubię poniedziałku jeszcze bardziej. Wstanie rano było ciężkie ale chociaż przynajmniej lepiej zaczęłam dzień. Nie wiem jak Wy ale trudno wrócić do 'normalności' po urlopie, te dwa tygodnie bardzo szybko minęły aż za szybko. Ponownie będzie trzeba wbić się w tryb pracy a w Poznaniu oczywiście zaczęły się nowe remonty akurat na mojej 'drodze'.


Uwielbiam biżuterie ale to wiecie. Na ogół sztuczna biżuteria mi jak najbardziej odpowiada lecz bransoletki oraz pierścionki to są stałe elementy moich stylizacji. Zawsze musi wyglądać dobrze, pasować do każdego stroju, każdej stylizacji. Na co dzień (przede wszystkim do pracy) wybieram delikatne bransoletki pasujące idealnie do zegarka.


Najbardziej lubiany przede mnie wzór to oczywiście serduszko, więc jestem jak sroczka gdy gdzieś mój wzrok na trafił biżuterie w takim wzorze.



Bransoletka z kolekcji Ania Kruk.
Srebro próba 925


Bransoletka idealnie pasuje do stroju wieczorowego jak i do casual. Niesamowicie wygląda noszona samodzielnie jak i w połączeniu z zegarkiem.
Uwielbiam bransoletki o delikatnym wzorze noszone do zegarka.


 

Co jest Waszym MUST HAVE jeśli chodzi o biżuterie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia