Jestem tutaj

poniedziałek, 1 lutego 2016

Bezacetonowy zmywacz do paznokci w gąbce Delia cosmetics

Nie wiem jakim cudem nie opublikowałam tego postu, byłam święcie przekonana że zrobiłam to już z parę dni temu xD 
Mam dla Was recenzję pierwsze produktu z JOY BOX MAKE UP a mianowicie bezacetonowego zmywacza do paznokci w gąbce
To mój pierwszy zmywacz w gąbce i muszę przyznać że podchodziłam do niego sceptycznie
W środku jak widać mamy zwyczajną czarną gąbkę nasączoną zmywaczem bezacetonowym
Co ja mogę Wam powiedzieć o tym zmywaczu to to że pachnie typowo jak zmywacz co nie do końca mi odpowiada /kwestia przyzwyczajenia do tego zielonego Isany/
Jeśli chodzi o zmywanie to muszę przyznać że miło mnie zaskoczył szybko i dokładnie zmywa każdy lakier, radzi sobie nawet z brokatowym a to już było duże zaskoczenie.
Jeśli będę miałam okazję go kiedyś ponownie kupić to na pewno do niego wrócę 

Całuje
kruszynkaaa91 :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia