Jestem tutaj

środa, 3 lutego 2016

Refleksja

Kochani w tym całym natłoku dnia dzisiejszego z muzyczką w tle miałam czas na myślenie i refleksje. Długo się zastanawiałam i podjęłam decyzję. To moje ostatnie podejście do bloga.
Uwielbiam dla Was pisać chociaż nie zawsze znajdę czas lub po prostu nie mam pojęcia o czym napisać mimo że ręce się rwą do klawiatury.
Nie chce pisać na siłę w sensie w końcu blog nie istnieje dla mnie tylko dla Was, tak naprawdę to Wy go tworzycie ja tylko piszę. Bez odbiorców tak na serio blog nie istnieje.
Jestem bardzo wdzięczna tym którzy są :)

Wiem że po raz 'n' posty ukazywały się strasznie rzadko, było to spowodowane nazwijmy to kilkumiesięcznymi problemami zdrowotnymi, które mam nadzieje że się skończyły na dobre i teraz będzie tylko lepiej.

Powrót do domu i odzyskanie na stałe komputera (mam nadzieje) również skłonił mnie do myślenia, wiem że teraz jestem w stanie 'zmusić' głowę do myślenia nad kolejnymi postami.

Blog to nie jedyna rzecz nad którą myślałam, planuje też pogodzić się z adidasami zakupić dres i ruszyć w bieg :) Przy okazji poprawić swoją organizację czasu bo akurat z tym strasznie kuleje

Dziękuje że jesteście Kochani :* :*
Całuje
Luiza - kruszynkaaa91 :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia