Jestem tutaj

sobota, 21 marca 2015

Garnier Ultra DOUX Odżywka pielęgnacyjna

Mam dzisiaj dla Was recenzję produktu który stosuje nie koniecznie w 100% do jego przeznaczenia.
Garnier Ultra DOUX Odżywka pielęgnacyjna olejek awokado i masło karite, intensywnie Odżywia i Uelastycznia. Włosy suche i zniszczone.
Jeśli jesteście ciekawi jak się sprawdziła i jak ją stosuje to zapraszam do lektury :)
Zacznę od tego że jakoś po 1,5miesiąca stosuje metodę OMO jeśli chodzi o mycie włosów.
W wielkim skrócie jest to mycie odżywka włosy + szampon skalp i grzywka a drugie mycie to maska. Więcej na ten temat powie Wam nissiax w TYM filmiku:) Sam też postaram się stworzyć osobną notkę na ten temat jak to wygląda z mojej strony.

Ale przechodząc do odżywki, ma 200ml za ok 10zł dostępna jest chyba wszędzie od Rossmanna po Auchan czy Real a nawet osiedlowe drogerie. Ja ją kupiłam na promocji za niecałe 7zł, w ogóle kupiłam ją z myślą o myciu tylko włosów od połowy a nie stosowaniu jej typowo jak mówi producent.
 
Składniki:
 Zamykaako już po pierwszym użytkowaniu mi się strasznie ubrudziło nie wiem jak u Was.
Na początku wychodziła odpowiednia ilość produktu ale pod koniec mam wielki problem z jego  wydobyciem. Odżywka ma ładny i przyjemny zapach i nawet kolor mi się podoba, obawiałam się że będzie biała.
Produkt jest bardzo mało wydajny, starczył mi na zaledwie 5 tygodni co dla mnie na odżywkę jest mało. Nie zrobiła krzywdy moim włosom ale też nie stosowałam jej do końca jak producent napisał.
Raczej nie kupię jej ponownie trochę szkoda mi kasy na coś co jest mało wydajne.
Któraś już miała do czynienia z tą odżywkę?:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

2 komentarze:

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia