Jestem tutaj

poniedziałek, 30 marca 2015

NeoNails UV Gel Polish - recenzja

Jakoś dwa tygodnie temu kupiłam sobie pierwsza hybrydę od NeoNails (TUTAJ) dzisiaj przychodzę do Was z moją opinią o niej :) Jeśli jesteście ciekawi jak się sprawiła zapraszam do lektury :)
Jak wiecie zakupiłam top+baza 
 oraz kolorek 3756-1to taki niebieski
Buteleczka top+baza  ma 6ml i kosztowała 22,99zł tyle samo kosztował kolor tylko że tutaj mamy 6,3ml.
Kolor lakieru ładny, pośredni niebieski, jeśli chodzi o top i kolor to pędzelek nie jest zbyt szeroki ale można dwoma pociągnięciami pokryć całą płytkę paznokcia.
Pani na stoisku zapewniała że hybryda wytrzyma od 2-4 tygodniu moja wytrzymała 5dni. To nie jest nawet tydzień wybaczcie ale nie tego się spodziewałam.
Z lakierem 
Ciekawi ile czasu zajęło mi z paznokci pokryty lakierem hybrydowym do tych bez lakieru
2minuty! I to bez użycia czegokolwiek! 
Lakier po prostu w całości schodził z paznokci 
Szczerze uważam że wydałam 45,98zł w błoto...
Co sądzicie o lakierach hybrydowych?:) Jakich firm lakiery polecacie?:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

1 komentarz:

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia