Jestem tutaj

czwartek, 26 lutego 2015

Witajcie kochani :)
Po raz kolejny przepraszam Was że tak długo nie było postów ale po prostu praca zajmuje mi 3/4 czasu a gdy mam wolne po prostu nie mam sił na nic. Do tego miałam reinstalkę systemu ale dane zgrałam na dysk zewnętrzny lecz jeszcze nie przegrałam ich, na kompie nie mam totalnie nic.
W drodze z pracy weszłam do Biedronki w poszukiwaniu płynu micelarnego a o to z czym wróciłam.
Sałatka i Mozzarella na obiad, postanowiłam się lepiej odżywiać.
Oraz balsam do ust bananowy - wszyscy mówią że przypomina ten z eos :)


Mam do Was wielką prośbę polećcie mi jakiś płyn micelarne oprócz tego z Biedronki :) Stałam w Rossmannie z dobre pół godziny i nie wiedziałam na który się zdecydować stąd moja prośba :)

Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

2 komentarze:

  1. Z tego co wiem to płyn micelarny z Garniera wiele dziewczyn chwali, jednak ja sama jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Garniera? Musze się im przyjrzeć bliżej bo zawsze jakoś tam nie zwracałam uwagi na nie :p Dzięki :)

      Usuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia