Jestem tutaj

poniedziałek, 16 lutego 2015

Denko ostatnich miesięcy

Dzisiaj przychodzę do Was z dużym denkiem. Tak zbierałam zbierałam opakowania i dzisiaj przyszedł czas aby Wam to wszystko pokazać. Wyszło tego sporo więc tak po krótce będę pisać chyba że coś mnie zachwyciło :)
Legenda:
Na pewno kupię
Kupię ponownie
Kiedyś kupię
Nie kupię ponownie
1. Kallos Cosmetics Chocolate - kolejna maska Kallos, cudownie pachnie aż chce się ją zjeść :) Na pewno kupię
2. Almea szampon do włosów przetłuszczających limonka & melon - szampon ładnie pachnie dobrze myje nie wywołał łupieżu. Kupię ponownie

3. Isana Lime & Mint żel pod prysznic - cudownie miętowo pachnie :) Kupię ponownie
4. Marion żel peelingujący do ciała zmysłowa pielęgnacja palona kawa - pachnie kawą a uwielbiam ten zapach. Kupię ponownie

5. Cleanic Deo Soft dezodorant w chusteczkach 2 in 1 - idealne na podróż, do torebki, nawet w szafce w pracy mam. Kupię ponownie

6. próbka Lirene płyn micelarny - dostałam kiedyś w prezencie w Rossmannie, bardzo dobry, nie uczulił mnie. Kupię ponownie
7. Bielenda BiO ciekłokrystaliczny -  cudowny, dobrze zmywa makijaż, delikatnie pachnie. Na pewno kupię

8. Ziaja tonik ogórkowy - średnio mi zapach przypadł do gustu, raz wywoływał uczulenie a raz nie, ale zapach ogórków utrzymywał się na twarzy co zbytnio mi przeszkadzało. Nie kupię ponownie

9. Isana Hand & Nagel Balm Aloe Vera - zawiodłam się, dziwnie pachniał i bardzo mało wydajny. Nie kupię ponownie
10. Natura care krem do rąk wygładzający glicerynowo cytrynowy - ładnie pachnie, nawilża, wygładza. Kiedyś kupię
11. Zmywacz (wersja zielona) - ulubiony, to już kolejna buteleczka i na pewno nie ostatnia:) Na pewno kupię

12. Sephora Hands up! żel antybakteryjny - rzadki i bardzo pachnie alkoholem, wysuszał mi ręce, kupiony 2 lata temu. Nie kupię ponownie

13. French Pink - robiłam porządki i znalazłam ten lakier, dawno zgęstniał.
14. Essence colour & go -
super lakier ale ZGĘSTNIAŁ przez moją siostrę, to jest nauczka za pożyczanie lakierów.Na pewno kupię
15. Wibo candy shop - uwielbiałam ten lakier ale ZGĘSTNIAŁ przez moją siostrę, to jest nauczka za pożyczanie lakierów. Na pewno kupię jak dostanę

16. Cienie do powiek - mają z 7 lat i jakoś od 5 ich nie używałam. Nie kupię ponownie

17. Perfecta Spa - po tym zabiegu stopy zrobiły się bardzo miękkie i przyjemne w dotyku, bardzo ładnie pachnie. Kupię ponownie

18. próbka Flora by Gucci - cudownie pachnie ale lepiej pachnie Gucci Guilty.

19. próbka Sephora base lissante Smoothing primer - / recenzja / niestety to już moja ostatnia próbka, poważnie zastanawiam się nad zakupem pełnowymiarowego opakowania

20. próbki Rimmel - za mało żeby coś o nich konkretnie powiedzieć.

Jak tam Wasze denko?:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

2 komentarze:

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia