Jestem tutaj

sobota, 3 maja 2014

U mnie znów szykuje się ślub

...czyli czekają mnie kolejne przygotowania tylko
teraz wiem już jak się za nie zabrać :)
Czuje się jakby cofnęłam się do początków mojego 
bloga, w końcu(fakt był to koniec lipca) ale przygotowania
do ślubu kuzynki sprawiły że w końcu zebrałam się
i zaczęłam pisać bloga :)
No właśnie zbliża się średnimi krokami roczek z Wami
co byście chcieli z tej okazji? Jakieś małe rozdanie?:)

Przy tej okazji pytanie do Was co sądzicie o sklepach
internetowych typu bon prix?
Korzystanie z takich sklepów jeśli chodzi o zakup ciuchów czy butów?
Czy jednak wolicie stacjonarne sklepy?:)


Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)
p.s. macie ochotę na post co zabieram ze sobą na ślub?
Co wkładam do kopertówki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia