Jestem tutaj

niedziela, 4 maja 2014

#20 Mobile mix

Łoł to już mój #20mobile mix:D To co oby tak dalej:)
Zanim przejdziemy koniecznie muszę się pochwalić że w końcu
wzięłam du*** w troki i zabrałam się za bieganie które sprawia mi dużo frajdy:)
Zaczynam rozumieć ludzi którzy uważają że bieganie to przyjemność
Parę razy nawet moja przyjaciółka biegała ze mną(dzięki M:*)
Do pełni szczęścia pozostaje mi jeszcze zmiana diety
i włączenie brzuszków...ale wszystko po kole:)
A i jeszcze w ostatnim poście wspomniałam coś
zbliżającym się roczku bloga i może rozdaniu(klik):D
Po długim wstępie zapraszam na tydzień obiektywem
mojego telefonu:)
1. Moja ukochana cola/wiem że to nie zdrowe/
2. W autobusie do domu
3. Skittles <3
1. Nawet Rudzio chciał zobaczyć co kupiłam
2. Ryba w wykonaniu taty
3. Kawa na świeżym powietrzu
1. Zaczynam testować aplikacje na tel
2.
Zdobycze z Rossmann i Natury[post]
3. 'Zakupy a bycie FIT' - super pomysł[post]
1. To witamy Maj
2. Running
3. Nowy Glamour już u mnie
1. Mój sposób na zapisywanie listy zakupów
2. Pamiętacie mój projekt? No więc jutro są wyniki. Mam mega stresa
3. Green tea <3
1. Zboczenie pić herbatę w wannie xD
2.
Kiełbasa z grilla...elektrycznego:p
3.
Dla mnie film klasyk
1. TVN7 zaczął nadawać serial "Golden Boy"
na który się czaiłam od jakiegoś czasu:D
2. Znalezione na twitterze
3.
Recenzja książki z nowego gatunku
1. Lista zakupowana na promocje z Rossmannie i Naturze
2. Do tych co biegają wczoraj też ludzie się na Was jakoś dziwnie patrzyli:D
3.
Może się ktoś teraz dziwić ale chwale się
wczoraj przebiegłam 2,5km bez zatrzymywania!
Mój rekord i to życiowy:D
Piosenki które były ze mną w tym tygodniu:)
Ta za to okazała się idealna do biegania:D
/ta piosenka wcale nie ma nic wspólnego z moim 'tatuażem':D/
Trzymajcie kciuki aby wytrwała w bieganiu
i wcieliła w życie resztę planów:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia