Jestem tutaj

czwartek, 10 kwietnia 2014

Denko luty/marzec '14




Trzeci i raczej ostatni taki zbiorczy post :)
Zapraszam :)
Diplona professional shampoo your color profi - drugi szampon z firmy Diplona professional wydaje mi się trochę mniej wydajny niż Diplona professional shampoo your shine profi. Teoretycznie chronił moje farbowane włosy, nie jest zły ale chyba zostanę przy tej poprzedniej wersji
Dostępny w Hebe 600ml za 11,99zł

1. Luksja XXL Choco płyn do kąpieli czekolada i pomarańcze - jednak litr to dla mnie stanowczo za dużo, bardzo apetycznie pachnie :)
Dostępny SP,Hebe, Rossmann, Netto, Real 1000ml za 10zł
Kupie ją jeszcze nie raz ale z mniejszą pojemnością
2. Luksja care pro Enrich olej sezamowy - ten zapach mi po prostu odpowiada, mleczko jest ok ale zapach stanowczo nie dla mnie, planuje kupić ten z pestkami dyni
Dostępny SP, Hebe, Rossmann, Netto, Real  250 ml za7,99zł

3. Adidas free emotion żel pod prysznic - ładnie pachniał, dobrze się pienił.
Dostępny SP, Hebe 200ml Może nie wiem
4. Joanna body Naturia peeling myjący z kawą wygładzający - pachniał mi trochę jak jogurt kawowy;) nie mam mu nic do zarzucenia, na pewno kupię go jeszcze nie raz.
Dostępny SP, Hebe, Real 100g za 3,99zł
Kupie na pewno

Krem Nivea - używałam go na wieczór na stópki :)
Dostępny wszędzie 30ml Kupie na pewno

1. próbka Tołpa dermo face sebio, punktowy koncentrat korygujący 2ml - nie wiem czy aż tak działa czyli czy przyspiesza eliminacje zmian, trudno to ocenić po próbce.
2.
próbka Yves Rocher żel-krem intensywnie nawilżający 24h hydra vegetal 1ml - nie uczulił mnie chociaż  ujdzie w tłumie.
3.
próbka Garnier hydra adapt hydra match  cera normalna i sucha łagodzący lekki krem 1,5ml - krem ma ładny niebieski kolor;) spełnił swoje zadanie ponieważ nawilżał moją skórę :) Może kiedyś się skuszę na pełnowymiarowe opakowanie.
4.
próbka Yves Rocher krem na noc poprawiający gęstosć twarzy i szyi ovale lifting 1ml - już przy pierwszym użyciu dostałam uczulenia więc od razu poszedł 'do śmieci'

Ziaja naturalny krem oliwkowy cera sucha i normalna - opakowanie ledwo zaczęte ale wylądowało w dynku ponieważ użyłam go(raz)na ręce no i dostałam uczulenia więc postanowiłam się z nim rozstać
Dostępny Hebe, SP, Natura, Rossmann, stoisko Ziaji 50 ml Nie kupię go ponownie(!)

1. próbka Beyonce midnight heat 2,0ml - nawet ładnie pachniał, plus za to że nie była to próbka w postaci chusteczki
2.
próbka Comme une evidence homme 0,7ml - po prostu nie lubię próbek perfumów(wód toaletowych)w formie chusteczki, zapach był średni

1. Cleanic - ogólnie mogą być, ale wolę jednak te z Hebe przynajmniej się nie rozdwajają.
Dostępne wszędzie 4,99zł Może nie wiem
2. Velvet patyczki do uszy -
według mnie są ok, nie znam się na potyczkach do uszu :p
Dostępne wszędzie 1,99zł Kupie je jeszcze nie raz

Essence all eyes on me - ten tusz nic nie robił, może ewentualnie nadawał trochę koloru na rzęsach. Dostępne SP, Natura, Hebe, Douglas za 9,99zł Nie kupię go ponownie(!)

Bolsius aromatic podgrzewacze wanilia - bardzo ładnie pachną, czuć tą wanilię.
Dostępne Rossmann, Netto za 3,99zł
Kupie je jeszcze nie raz

Lipton herbata biała malinowa - dobra, biała nie wiem na co pomaga :p nie wiem jak smakuje osłodzona, ja nie dodaje cukru do herbat ;) Kupię ponownie ale jak będzie w promocji, ogólnie jest droga.
Dostępna Rossmann, Tesco, Biedronka, Real, za 6,99zł Kupie nie raz ale na promocji

Łaciaty serek puszysty z chrzanem - bardzo go lubię :)
Dostępny sklepy spożywcze 150g za 3,50zł
Kupie na pewno
Łaciaty serek puszysty z chrzanem - bardzo go lubię :)
Dostępny sklepy spożywcze 135g za 2,20zł
Kupie na pewno

Całuje:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia