Jestem tutaj

niedziela, 6 kwietnia 2014

#16 Mobile mix

Zapraszam na kolejny tydzień w zdjęciach
czyli mobile mix
Na tym zdjęciu zakończyłam ostatni mobile mix i
 od tego zdjęcia chciałam rozpocząć kolejny mobile mix
Opatulona kocem z gorącom herbatą w ręku oglądająca "Moonlight"
zastanawiam się nad życiem...
1. Ostatnie poprawki do projektu
2. Katalog z Sephory
3. Rybka, surówka i zielona herbata
1. Nadal nie mogę przestać się na zmianę czadu
2. Mięta
3.
Przegląd mamy czerwonych lakierów, które ma w domu
1. Recenzja kremu do stóp z Eveline
2.
Książka z okładką filmową
3. Wspaniała potrawka by mum:* <3
1. Deser - jogurt straciatella jabłko i Lipton karmelowy;)
2.
Poranny przegląd blogów z herbatą
3.
Czasem lubię wypić espresso
1. Znalazłam swój krem z podkładem który kiedyś używałam
2.
Obfotografowuje przystanek w oczekiwaniu na autobus
3. oraz okolice - 'Poznań nocą':D
1. W drodze do domu
2.
Byłam na "Niezgodnej" z przyjaciółką:*
3.
Sobotnie szybkie zakupy z mamą:*(post)
1. Aż dziwne że wcześniej tego Wam nie pokazałam:D
2.
W czasie gdy królik biegał ja tworzyłam coś dla Was:)
3. Bez komentarza...wadliwy pędzelek od lakieru...
1. Niedzielę zaczęłam od kawy w łóżku
2.
A skończyłam na makijażu-jutro będzie o nim więcej a może:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia