Jestem tutaj

piątek, 17 stycznia 2014

Himalaya Herbals odżywczy balsam do ust

Dopiero co pokazałam Wam moje nowości a już przychodzę z recenzją :)
Nie mogłam się powstrzymać przed używaniem pewnych produktów :)
Himalaya Herbals odżywczy balsam do ust 
z olejkiem z kiełków pszenicy i olejkiem z nasion marchwi 4,5g
Nie wiedziałam że Himalaya ma balsamy do ust,
trafiłam na niego przed świętami w Real
A że uważam Himalaya za dobrą firmę to się skusiłam
- miałam nadzieje na ziołowy zapach niestety nie pachnie tak
pachnie za to
Hmm pamiętacie różową gumę orbit dla dzieci?:)
No więc właśnie to mi zapach przypomina :)
- nawilża usta
- bezbarwna 
- kiedy miałam popękane usta sprawił się świetnie :)
usta szybko się zagoiły :)
- opakowanie przezroczyste dzięki czemu bez wykręcania produkty
wiadomo ile jest go w środku 
- dobry skład (według mnie:))
- tani produkt jego cena 5,99zł
- widziałam go niestety tylko w Realu, nie było go w Rossmannie czy SP
(mówię o stanie przed świętami może teraz coś się zmieniło)
Polecam zaopatrzyć się w ten balsam :)
Na pewno to nie będzie moje ostanie opakowanie :)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

1 komentarz:

  1. Dziękujemy za zaufanie i mamy nadzieję, że inne nasze kosmetyki też przypadną Ci do gustu :)
    pozdrawiamy,

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia