Jestem tutaj

środa, 15 stycznia 2014

Moje nowości - zakupy i prezenty 2cz

Zapraszam na drugą część moich nowości :)

Lakiery do paznokci
1. Wibo Express growth Met MW nr.165 
2. Wibo Express growth nr.174
3. Wibo Express growth Met MW nr.175
Niestety nie znam ceny, mają 8,5ml i dostępne są w Rossmannie

Akcesoria kosmetyczne
Pędzelki Essence
Cena 1szt za  5,99zł
zestaw do manikiuru :)
oczywiście nie wszystko wiem do czego służy ;)
Ciuchy 
szary dresik w którym się po prostu zakochałam :)
Krótkie spodenki H&M
Spódniczka z metka odcięta więc nie wiem :)
RĘKAWICZKI
Odkułam się na w 4 pary rękawiczek :)
 
Wisząca półka
Cena 1,50zł Tesco

 KSIĄŻKA
Max Allan Collins "Kryminalne zagadki Las Vegas: Śmiertelna gra"
To nie jedyna moja książka z serii csi
Łącznie jest ich 8,a mi brakuje zaledwie jednej do pełnej kolekcji :)
Cena 27,90zł Empik
A o to mój misiu którego ustawiłam obok komputera
Dzielnie mi pomaga w pisaniu postów dla Was :)

A jakie nowości u Was się znalazłam napiszcie w komentarzu z chęcią poczytam:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia