Jestem tutaj

czwartek, 5 grudnia 2013

Mikołajki - przygotowanie :)

Nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam pakować prezenty:)
 Święta jak większość cieszy, dzieci wyczekują pod choinką co tam Gwiazdor im przyniósł:) 
Przyznam się sama również wyczekuje tego ale nie dla samej radość 'co dostałam' tylko z radości patrzenia jak moi bliscy rozpakowują staranie (nie raz pomysłowo) zapakowane przeze mnie prezenty:)  
Kiedy nadchodzą Mikołajki niestety mniej się mogę wykazać jeśli chodzi o pakowanie,
ale wkładanie do buta słodkości też jest fajne :)
taki but to było pomysł mamy :)
kapsułki do ekspresu Italico z Biedronki :)
załapałam się jeszcze całkowicie przypadkiem na wczorajszą promocję -25%
nie wiem czy dobre nie jadam krówek:)
chociaż o jeden słodkowy kusiciel mniej :)
to już tradycja gwiazdor w bucie musi być :)
pachnie na prawdę cynamonem
(na moje nieszczęście bo teraz mi cała torebka tym pachnie a nie przepadam za tym zapachem)
:):)
jak w bucie to nikt nie pomyśli że lakieromaniaczka znów sobie jakiś lakier kupiła :)
Tak mniej więcej będą wyglądać zawartości butów ode mnie i mamy(zawsze jeśli chodzi o Mikołajki z mamą mamy zawsze wspólne pomysły:))

Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia