Jestem tutaj

sobota, 19 października 2013

Zwykłe 'niezwykłe' upięce moich niesfornych włosów #1

Chciałam wrzucić taką tematykę do moich postów tylko problem jest taki że jak zrobię ładną fryzurę to na zdjęciach wygląda tak że aż wstyd pokazywać więc nie wiem jak to będzie:)
Staram się nie szaleć z fryzurami ponieważ moje włosy i tak 'robią po swojemu' i układają się jak im się podoba nawet lakier na nie nie działa. Bardzo często można mnie zobaczyć po prostu w rozpuszczonych
W upięciu nic niby nie zwykłego, włosy do linii ucha wraz z grzywką wysoko spięte gumką reszta puszczona wolno, lekko pofalowane. Efekt fali uzyskałam poprzez dwa warkocze na wilgotne włosy i zostawione tak na noc
Dużo muszę się jeszcze nauczyć, wiem to trochę dziwne ale w łazience miałam najlepsze światło :)

Dajcie znać czy chcecie takie posty:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia