Jestem tutaj

sobota, 19 października 2013

Rynek Łazarski, Tesco i Sephora :)

Zrobiłam sobie taką króciutką wycieczkę po centrum wczoraj :) Planowałam poszukać kosmetyków, głównie cieni firmy Delia:) Kiedyś kupiłam tej firmy cienie które można używać na mokro i sucho, na mokro wyglądały cudownie ale jakoś ostatnio nie mogę nigdzie znaleźć tej firmy. Znając moje szczęście to na pewno wycofali już te cienie. Z moich planów wyszły nici i wróciłam tylko z cieniem z to jakiejś dziwnej firmy ale ma ładną pigmentację:)
Butterfly collection za 1.50zł na rynku :)
aaa zdjęcia jak zawsze musiały się obrócić
Tesco 0.99zł długopis taki bardziej cienkopis
pióro nabój gratis:) Tesco 0,45zł
nie mogłam przejść obojętnie obok tego :) ach ten kolor :)
myjka za 9zł a że miałam zniżkę,
zapłaciłam jedyne 8,10zł :)
Myjka będzie czekać na swoją kolej obecnie mam taką sama tylko czarna i jestem z niej bardzo zadowolona :)
Tym razem nie trafił się żaden lakier, po prostu nie mogłam się zdecydować na kolor:)
A co do cienia to zobaczymy jak się sprawi:)

Słonecznej soboty:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia