Jestem tutaj

środa, 16 października 2013

Zakupy w Hebe :)

Dzisiaj myślałam że będzie taki luźniejszy dzień, ale jak zawsze mój tata miał własne plany co do mnie. Czy Wy też tak macie czasem że śni Wam się coś miłego i aż chce się zostać w łóżku cały dzień?:) Ja właśnie dzisiaj tak, śniło mi się coś piękno i na prawdę chciałam zostać w łóżku do końca dnia:) Ale zakupy same się nie zrobią, zabrałam listę i poszłam po sprawunki. Nawet kawy nie dali mi wypić, wypakowałam zakupy okazało się że lista była nie kompletna no i kaman od nowa tworzenie listy i ponowne zakupy. Tak to jest jak ktoś inny robi mi listę:) W sumie to chciałam Wam pokazać zakupy które poczyniłam w ciągu dwóch dni w drogerii Hebe
Taki początek dnia jest dobry:)
Zakupy w Hebe
promocja 3.99zł normalnie 4,99zł
Nivea invisible dla mamy:) cena 8.99zł normalnie jakoś 11zl
W promocji 5,99zł kupiłam z myślą o mamie ale jak już jest w domu
to czemu i ja nie miałabym skorzystać :)
podoba mi się ta smukła tubka:)
konsystencja żelowa tylko jak mam być szczera to nie wiem czym mi pachnie:)
 Postaram się zrobić recenzje tego produktu:)

Każde miejsce jest dobre na kawę :)
A to takie małe co nie co po zakupach

Po ostatnich dolegliwościach zrezygnowałam z mięsa na jakiś czas i za namową przyjaciółki wzięłam ta kanapkę
Filet - O - Fish
żeby była  jakaś smaczna to nie powiem
Wracając do domu wpadłam jeszcze do Rossmanna po swój ulubiony zmywacz do paznokci :)
to ta wersja z migdałem :)

Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia