Jestem tutaj

sobota, 14 września 2013

Wieczorny odpoczynek :)

Żebyście nie pomyśleli że zapomniałam o Was, to taki post na dobranoc:)
Dzień upłynął mi bardzo dziwnie, wpierw od rana musiała jechać z rodzinka do miasta a później jakoś czas dziwnie wolno leciał to wzięłam za kolejny dzień porządków w pokoju. Dzisiaj trafiło na półki z książkami :) Może nie było ich dużo bo tylko 5 ale postanowiłam również zrobić sobie spisz książek jakie posiadam. 
Co okazało się utrudnione ponieważ książki lubią się chować w różne przedziwne miejsca :D
Później postanowiłam zrobić sobie długi przyjemny prysznic :)
A o to tak spędzam resztę wieczoru:)
przeglądając sobie twittera oraz YT oraz koniecznie wodą pod ręką,
a w tle słychać film "Wasabi-Hubert zawodowiec":)

Wam również życzę przyjemnego spędzania sobotniego wieczoru:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia